måndag 22 juni 2009

Loppis är poppis

"Everyting I by is vintage
and smells funny.
Maybe that´s why I don´t have
a boyfriend"

Jag läste citatet i Leila´s country living och fnissade lite men blev snart allvarlig igen när jag tänkte på att det är TUR att maken är så förstående och förlåtande även om han inte alltid är överförtjust i mina köp så klart. Men jag tror att han har accepterat att det är en livsstil att dra hem saker som luktar illa och ofta tycker han att slutresultatet blir bra. Dock lät han lite irriterad härom dagen när han påtalade att han sedan två veckor tillbaka åker runt med en bokhylla och en pall (mina senaste fynd) i sin bil för att vi helt enkelt inte har någon plats för det just nu. Jag har lovat att fundera ut en lösning inom kort.


Här är ett annat bra köp, en liten låda till Elins kritor - den kostade bara en tia och var lättare att gömma.

Inga kommentarer: