onsdag 29 juli 2009

Bra eller dåligt tecken?


Vårt skötebarn, spisstommen, börjar bli klar.

Så här långt känns måtten bra men det är mycket som ska bli rätt för att allt ska passa på slutet. Stommen måste bli rätt mot IKEAs skåpstommar (som kommer till höger om stommen), granitskivan måste komma på samma nivå som träbänkskivan, ugnen måste passa i stommen, hällarna måste passa i granitskivan, vedspisen måste passa i sitt hål och komma på samma nivå som granitskivan och under alltihop måste kopplingar för el och gas få plats och fungera. Puh. Jag har gjort en detaljritning som jag själv knappt begriper men det verkar som att den går hem för det har inte varit många frågor. Jag vet inte om jag ska ta det som ett bra eller dåligt tecken.

2 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Så roligt att få se ert bygge!!!

Anna sa...

Och så tråkigt att jag är så usel på att höra av mig till folk för tillfället. Jag har sett ditt mail Linda, och SKA svara snart, jag lovar. Kram!